Saturday, June 9, 2012

~Sekarang~

Hai semua..

Lama gila xupdate blog.Tetiba arini mood nk menulis dtg pulak.

Apa yg terkini?Fuhhh...mmg byk sgt yg terkini hiburan sensasi.Bak kata TV3.Paaaaaaling hot now:


* Perpindahan aku ke office lama semula.Org ckp back to square.Apa nk buat,klu dh rezeki tertulis kt situ,situ
jugaklah tempatnya.

* Dilantik semula utk jadi Team Lead.Sure korang nk gelakkan akukan.Hahaha..gelaklah.Tak kuasa den nak larang!!!

* Ada suara2 sumbang yg meluahkan rasa tidak puas hati msg2 terhadap kami yg msk ke ofc skrgni.Klu org dh xsuka,
kita xblh nak pakse depa suka kt kita.Kita kejeje sebaik mungkin.Klu bersuara nnti blh mencetuskan peperangan.

* Perasaan dan semangat utk bekerja.Sejujurnya aku ckp ZERO.Apepun..aku sdg berusaha utk pulihkan semangat aku.
Dgn cara ape?Akupun xpasti.

* Perasaan peribadi aku?Susah nk ckp skrg.Aku sendiri xpasti ape yg aku buatni betul atau tak.Mungkin apa yg dia
cakap aritu ade betulnya.

* Masuk shift semula.Effective 2nd July I will back on shift.Be positive Shida!You gonna be OK!You very good at
this!Lalalalala....

* 28th June 2012.I'm 32. >Speechless<


Buat masani itujelah yg aku blh igt nk tulis.Tak boleh nk tulis smua sbb nnti aku akan jadi 'hot' balik.Hehehe...
Sekarang semua tgh serabut.Kerja serabut,hidup pun serabut.

Adios amigos.

Till we meet again in next post.

xoxo

P/s: EURO 2012 dh start. VIVA ESPANA!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment